נהלי רישום בוגרים

שלום,

אנחנו מברכים אותך על כך שבחרת להצטרף לאימונים בקבוצת אלתרמנס. אנחנו מבקשים לשתף אותך במידע רחב אודות האימונים ולחדד בפניכם מספר נהלים אדמיניסטרטיביים.

הרשמה לאימונים בקבוצת אלתרמנס

רישום לאימונים בקבוצת אלתרמנס מתבצע עם הסדרת אמצעי תשלום. התשלום השנתי מחולק ל- 11.5 חודשים, החל מ- 1.9.2019 ועד ל- 15.8.2010. 

אפשרויות התשלום:

  • בכרטיס אשראי – התשלום נגבה מידי חודש בחודשו (לכן, יש לעדכן את המשרד בכל שינוי בכרטיס האשראי).
  • בצ'קים – יש להעביר למשרד צ'קים לכל שנת הפעילות.
  • אין אפשרות לשלם במזומן.

עם ההרשמה, אנו גובים דמי רישום חד-שנתיים בסך 80 ₪ לקבוצת אלתרמנס.

הפסקת פעילות

על מנת לבטל השתתפות באימונים בקבוצת אלתרמנס יש למלא את הטופס בלינק זה עד ה-25 בכל חודש. ביטול התשלום יהיה החל מה-1 לחודש העוקב.

לא יוחזרו כספים בגין השתתפות חלקית בחודש מסויים ו/או בקשה להחזר רטרואקטיבית עבור היעדרות מאימונים.

כמו כן, לא יבוצעו ביטולים והפסקות של פעילות בטלפון או במייל, אלא רק דרך הלינק.

שינוי מסלול אימונים 

על מנת לשנות את מסלול האימונים – הוספת אימונים שבועיים, או גריעת מספר אימונים שבועיים – יש למלא את טופס שינוי מסלול האימונים בקישור זה, ואנו נחזור אליכם מהמשרד.

חגים וחופשות

אימוני הטריאתלון נמשכים לאורך כל השנה (כולל ימי חול המועד), פרט ליוצאים מהכלל הבאים: הדממה בת שבוע ימים בחודש אוגוסט, וימי חג. בערבי חג לא מתקיימים אימונים בשעות הערב, ואנחנו משתדלים, עד כמה שאפשר לקיים אימונים חלופיים בשעות הבוקר, או לשלוח תוכנית אימונים לביצוע באופן עצמאי.

בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר יתקיים אימון ריצת נפח במקום הרכיבה של ימי שישי בבוקר.

אימונים במזג אוויר קיצוני

המדיניות של קבוצת אלתרמנס היא לא לבטל אימונים עקב תנאיי מזג אוויר קיצוניים: גשם מצד אחד, וחום ולחות מצד שני. לכן, אנחנו עושים מאמצים לקיים את האימונים בדרך מעט שונה, ובמקומות סגורים ככל שניתן. יחד עם זאת לעיתים רחוקות אין לנו ברירה אלא לבטל אימונים. אנו מאפשרים לכל מתאמן להגיע לאימון חילופי במקום אימון שבוטל.

בדיקה רפואית

כל העוסק בטריאתלון מחוייב על פי חוק הספורט לעבור בדיקת כשרות ארגומטרית אחת לשנה. את הבדיקה אפשר לעשות באחד מהמכונים המורשים לביצוע הבדיקות  בקישור זה ניתן למצוא את רשימת המכונים באתר משרד הבריאות (בלשונית סוג המוסד חפשו: תחנות לרפואת ספורט).

ביטוח אישי

על פי חוק הספורט מחויב מתאמן מרגע ההרשמה לקבוצה בביטוח תאונות אישיות. ניתן לבצע את הביטוח דרך איגוד הטריאתלון. אפשרויות נוספות: לפנות אל סוכן ביטוח איתו אנחנו עובדים, או לעשות ביטוח באופן עצמאי.

בשל חשיבות הנושא, נדגיש כי לא נאפשר השתתפות באימונים ללא תקפות של שני האישורים הנ"ל.

תוכנית שנתית

תוכנית האימונים השנתית של קבוצת אלתרמנס מחולקת למחזורי אימון הכוללים תקופות של עומס, ותקופות התאוששות. התוכנית המקצועית מכינה את הספורטאים לאירועים ותחרויות במשך השנה וכל אחד מהמתאמנים מוזמן לדבר עם המאמן ולהגדיר את היעדים האישיים שלו/שלה.

תוכנית האימונים מופיעה בתוכנת קאוצ'יה. התוכנית מיועדת למי שנרשם למסלול מלא (ריצה או טריאתלון). על מנת לראות את תוכן האימונים עליכם להירשם למערכת coachya, לאחר שתקבלו הזמנת הרשמה. הסבר על הרישום תמצאו בקובץ המצורף. לאחר שתרשמו למערכת, תוכלו לראות את תוכנית האימונים שלכם אשר מעודכנת לכמה שבועות קדימה. אתם מוזמנים להיכנס למערכת ולמלא את האימונים שבצעתם בפעול. המאמנים יוכלו לעקוב אחריכם ולהעביר הערות במידת הצורך.

התארגנות לקראת אימונים

אנחנו מבקשים להגיע 10 דקות לפני תחילתו של כל אימון. אנחנו רוצים שזמן האימון יהיה זמן נטו ולא לבזבז אותו על התארגנויות. לכן, המאמנים יהיו נוכחים במקום כבר 10 דקות לפני תחילת האימון וזה זמן טוב לבוא ולדבר איתם, במידה ויש שאלות.

אנו מבקשים להקפיד להגיע בזמן לאימונים. לפני כל אימון מתקיים תדרוך, במיוחד לפני אימוני הרכיבה –  בהם יש גם דגשים בטיחותיים, ועל כן יש חשיבות רבה להיות נוכח בתדרוך.

ציוד – חשוב שהמתאמנים יגיעו לכל האימונים עם הציוד המתאים, בכדי להפיק מהאימונים את התועלת המירבית. פירוט הציוד לכל ענף:

  • שחייה – בגד ים, משקפת, בקבוק מים, פולי, קרש, סנפירים, כפות.
    כמו כן, לפני אימוני השחייה אנחנו מבצעים תרגילי חיזוק , ועל כן יש לדאוג להגיע עם ציוד מתאים – גומי עם כפות, לאימון יבש
    – גומי עם ידיות, לחיזוק הכתפיים
    – גומי loop לקרסוליים
    – מגבת אישית
  • אופנים – לאימוני הרכיבה יש להגיע עם אופנים אישיים . 
    בנוסף לאופנים יש להגיע עם:
    – קסדה וכפפות (בלעדי 2 אביזרי בטיחות אלה לא נאפשר להתאמן!)
    – בקבוקי מים 
    – ביגוד נוח/קבוצתי
    – נעלי ספורט/נעלי רכיבה  
    – כמו כן, מומלץ גם משקפי שמש.
    תקינות האופנים חשובה מאוד לביטחון שהמתאמנים ולחוויית אימון טובה. למאמנים מאוד קשה להתעסק עם בדיקה ותיקון האופנים, ולכן יש מחוייבות לדאוג לזה לפני היציאה לאימון ואפילו יום לפני. חשוב לבדוק שיש אויר בגלגלים, שההילוכים עובדים, השרשרת משומנת ושהברקסים תקינים.
  • ריצה – נעלי ריצה, חולצת ריצה של הקבוצה, מכנסי ריצה נוחים ובקבוק מים.

בימי החורף חובה להגיע עם ביגוד חם מעל בגדי האימון!
כאשר ישנם אימונים צמודים (שחייה ולאחר מכן ריצה/רכיבה) יש לדאוג לאכול משהו בין האימונים . מוצר כזה יכול להיות כריך עם ממרח, חטיף אנרגיה, בננה + תמר וכו'.

רכישת ציוד

כל הנרשמים לאימונים בקבוצת אלתרמנס מקבלים חולצת ריצה קבוצתית במתנה. כמו כן, ניתן לרכוש חליפת רכיבה, חליפת טריאתלון, כובע ים, גופיה וסווצ'ר של הקבוצה.

בנוסף, מי שמעוניין, ניתן לרכוש חלק מהציוד אצלנו , ויש לפנות אל רן אלתרמן (0502300400).
 • ציוד נילווה לאימוני השחייה – 
      סנפירים – 120 ₪
      קרש – 40 ₪
      פולי – 40 ₪ 
      כפות – 50 ₪ 
 • מי שזקוק לציוד עבור אימוני הכוח – 
  גומייה לאימון יבש – 139 ₪
  גומיית כושר עם ידיות – 50 ₪
  גומי LOOP לקרסוליים – 50 ₪ 
 • אופנים, ביגוד רכיבה וציוד נילווה – חברי קבוצת אלתרמנס מקבלים כרטיס מועדון ללא עלות (שווי ההטבה 180 ₪ לשנה), המקנה הנחה קבועה של 12% ברשת החניות של רוזן ומינץ , על מוצרי הרשת. כמו כן, נהנים מהנחת רכישה של – "קונים ב-300 ₪ ומשלמים רק 200 ₪". בנוסף, קיימות הטבות, הנחות ומבצעים נוספים.
ההטבה ניתנת רק דרך חנות הטריאתלון של אלתרמנס בצפון, או דרך רן. בכל מה שקשור לציוד אופנים (אופנים וציוד נילווה) ניתן לפנות ישירות לדן אלתרמן – 0504241193

תזונה

באתר האינטרנט שלנו: http://altermans.co.il  מצויים מאמרים בנושא תזונה.

אנא קראו את המאמרים כך שתוכלו להבין את ההיגיון שמאחורי הדברים. חשוב מאוד לדעת מתי לאכול את הארוחות ובעיקר לתזמן אותם סביב האימונים ושעות הלימודים. אם יש שאלות בנושא, ניתן לפנות תמיד אל רן אלתרמן בצורה אישית במייל.

הרשמה לתחרויות

במהלך השנה מתקיימות תחרויות טריאתלון, ריצה, שחייה ואופנים. הרישום לתחרויות מתבצע באופן עצמאי. הרישום נעשה באתר של איגוד הטריאתלון, או באתרים ייעודיים לתחרויות.

לשם הרשמה לתחרויות טריאתלון השלב הראשון הוא פתיחת כרטיס או הצטרפות כחברים לאיגוד (אנו ממליצים מאוד למי שמתכוון להתחרות). כאשר פותחים כרטיס יש להעלות לאתר של האיגוד העתק של הבדיקה הארגומטרית ושל אישור הביטוח. התהליך הוא פשוט וידידותי.

חשוב לעשות זאת מספר ימים לפני התחרות. אין כל אפשרות לעשות הרשמה ידנית או מאוחרת לאחר שנסגרת הרשמה של תחרות, ולכן מומלץ ביותר להקדים ולהירשם, ולא לחכות לרגע האחרון.

לכל תחרות ו/או מרוץ שהם חלק מהתוכנית השנתית של הקבוצה, מצטרף מאמן של אלתרמנס אשר עוזר בחימום, במתן עצות, בעידוד ועוד. כמו כן, קבוצת אלתרמנס מארגנת אירועים ייחודיים למתאמנים אצלה ולבני משפחותיהם.

לכל תחרות ו/או מרוץ מצטרף מאמן של אלתרמנס אשר עוזר בחימום, במתן עצות, בעידוד ועוד. כמו כן, קבוצת אלתרמנס מארגנת אירועים ייחודיים למתאמנים אצלה ולבני משפחותיהם.

תקשורת

יש לנו מספר ערוצי תקשורת ואנחנו מזמינים אתכם להשתמש בהם.

  • אתר אינטרנט. באתר מידע על כל הפעילות של קבוצת אלתרמנס, מאמרים מקצועיים, חדשות ועידכונים, תוכניות שבועיות ועוד. אתה מוזמנים להיכנס לאתר ולהתרשם http://www.altermans.co.il/
  • דף פייסבוק. בדף תמצאו תמונות מאימונים קבוצתיים, מתחרויות ומאירועים אחרים בהם אנחנו נוטלים חלק. כמו גם חשיפה של הישגים של חברי הקבוצה בתחרויות שונות. נשמח אם תעשו לנו לייק ותעקבו אחרינו.
  • אינסטגרם. כאן תוכלו למצוא תמונות של ספורטאי אלתרמנס אותן אנו מעלים. מומלץ לעקוב. נשמח לקבל מכם תמונות שאותן נוכל להעלות.
  • מיילים. אנו שולחים במיילים הודעות שונות, הזמנות להרשמה לאירועים ומחנות אימונים, וכן גם את עידכוני סוף השבוע, תוכניות האימון השבועיות וקודים של הנחה למירוצים. בנוסף, אנו מעדכנים דרך המיילים על שינויים בלו"ז האימונים ו/או בנקודות המפגש במידת הצורך. לכן, חשוב לקרוא את ההודעות.
  • וווטס אפ. דרך הודעות הווטס אפ אנחנו מגבים את הודעות המייל ובעיקר שולחים הודעות דחופות על מנת שתהיו מעודכנים בזמן אמת. כמו כן, עיתים אנו שולחים תמונות וסרטי וידאו מאימונים.
  • צוות מנהלה. לאלתרמנס יש מזכירה בשם עירית. עירית זמינה לכל השאלות המנהלתיות שלכם ותרגישו חופשי ליצור איתה קשר דרך המייל – office.altermans@gmail.com או דרך בטלפון – 050-7009000.
  • בנוסף בצוות המנהלה נמצאות לשירותכם הדר (052-3399678) ושיר (050-2500600).

חשוב לנו שתרגישו שאנחנו משפחה אחת גדולה ותפנו לכל אחד מהמאמנים, צוות המנהלה או אל רן אלתרמן בכל דבר שעל ליבכם.

שלכם, אלתרמנס

נגישות