אימון טריאתלון בקבוצה

ענף הטריאתלון הוא אחד ענפי הספורט שהופכים בשנים האחרונות ליותר ויותר מבוקשים. אנשים רבים, ללא קשר לרמת הכושר הגופני שלהם – רואים אתגר בביצוע שלושה מקצים שונים של ענפי ספורט שונים בתחרות אחת ולכן מחפשים קבוצות אימון לטריאתלון בסביבות מקום מגוריהם. לאחר שהם מצטרפים לקבוצה כזאת הם עשויים להתמכר לתחושת האחווה בין חברי הקבוצה, קל להם יותר להציג לעצמם אתגרים ומטרות אישיים וספורטיביים והם מקבלים תמיכה רבה מהסובבים אותם.

 

למי מתאימה קבוצת טריאתלון?

אימון בקבוצה מסודרת מתאים לכל אחד, בכל גיל ובכל מצב של כושר גופני. יחד עם זאת חשוב מאד להבין שמי שמתחיל ועושה את צעדיו הראשונים בענף ספורט זה ימצא יתרונות רבים לבחירת קבוצת טריאתלון למתחילים. מעבר לאימונים עצמם יש נושאים שונים כמו תזונה, טכניקה וידע הקשורים לעולם הטריאתלון ואת כל אלה קשה מאד להשיג או להשלים במידה ומחליטים להתאמן באופן עצמאי. מי שמעוניין להתחרות בטריאתלון חייב את ההדרכה האישית, הצמודה והמקצועית של מאמן מוסמך – וליווי זה יסייע לו רבות בעמידה במטרה זו.

 

שילוב רמות שונות של כושר גופני – ככה משיגים תוצאות!

קבוצות טריאתלון למתחילים יכולות להתאים גם למנוסים יותר או לכאלה בעלי רמה גבוהה יותר של כושר גופני. בעוד מי שרק בתקופה האחרונה נכנס לעולם הטריאתלון צריך את ההדרכה האישית שיקבל מהמאמן, אלה שכבר מנוסים והתחרו או התאמנו בעבר יוכלו לתמוך בחדשים, לספר להם על ההתמודדות הגופנית והנפשית עם האימונים, אפשר יהיה לקבל מהם טיפים קונקרטיים הקשורים בהכנה לקראת תחרות או בהתנהלות יומיומית עם השגרה החדשה ואפשר יהיה להתייעץ איתם על כל נושא אחר המבוסס על הניסיון שלהם בתחום. יעד זה בשילוב התמיכה שיקבל המתאמן מהמאמן שלו לא יסולא בפז ובזכותו יוכל המתאמן לבנות את תכנית האימונים בדיוק כפי שתתאים לו.

 

נשמע לך מתאים? יש לנו הצעה בשבילך!

אם גם לך יש מחשבות על התחלה חדשה בעולם הטריאתלון –אלתרמנס מזמינה אותך למצוא קבוצות אימון לטריאתלון בקרבת מקום המגורים שלך, לקחת חלק באימוץ אורח חיים ספורטיבי, בריא, נכון ומאוזן ולהעמיד לעצמך מטרות ויעדים שתקבל סיפוק רב מעמידה בהם. אנחנו מציעים לך להצטרף לעשרות המתאמנים בקבוצות השונות שלנו שכבר מזמן רקמו קשרים חברתיים והכרויות שחרגו מהספורט בלבד והפכו את המתאמנים לחברים של ממש!

לתאום אימון ניסיון ללא תשלום, צרו איתנו קשר דרך האתר או התקשרו: 050-2500600.

תגיות:
נגישות