הרשמה לתחרויות ילדים ונוער

במהלך השנה מתקיימות תחרויות טריאתלון, ריצה, שחייה ואופנים. הרישום לתחרויות מתבצע באופן עצמאי. הרישום נעשה באתר של איגוד הטריאתלון, או באתרים ייעודיים לתחרויות.

לשם הרשמה לתחרויות טריאתלון השלב הראשון הוא פתיחת כרטיס באיגוד הטריאתלון. אפשר לפתוח כרטיס גם מבלי להירשם כחברים באיגוד, יחד עם זאת, אנחנו ממליצים מאוד למי שמתכוון להתחרות להירשם כחבר באיגוד הטריאתלון. כאשר פותחים כרטיס יש להעלות לאתר של האיגוד העתק של הבדיקה הארגומטרית ושל אישור הביטוח. התהליך הוא פשוט וידידותי.

חשוב לעשות זאת מספר ימים לפני התחרות. אין כל אפשרות לעשות הרשמה ידנית או מאוחרת לאחר שנסגרת הרשמה של תחרות, ולכן מומלץ ביותר להקדים ולהירשם, ולא לחכות לרגע האחרון.

לכל תחרות ו/או מרוץ שהם חלק מהתוכנית השנתית של הקבוצה, מצטרף מאמן של אלתרמנס אשר עוזר בחימום, במתן עצות, בעידוד ועוד. כמו כן, קבוצת אלתרמנס מארגנת אירועים ייחודיים למתאמנים אצלה ולבני משפחותיהם.

בדיקה רפואית

כל העוסק בטריאתלון מחוייב על פי חוק הספורט לעבור בדיקת כשרות ארגומטרית אחת לשנה. את הבדיקה אפשר לעשות באחד מהמכונים המורשים לביצוע הבדיקות  בקישור זה ניתן למצוא את רשימת המכונים באתר משרד הבריאות (בלשונית סוג המוסד חפשו: תחנות לרפואת ספורט.

ביטוח אישי

על פי התיקון לחוק הספורט לא חלה חובת ביטוח על ספורטאים שהם תלמידים (עד כיתה י"ב כולל) וזאת משום שכל תלמיד מבוטח בביטוח תאונות אישיות במסגרת ביה"ס ומחוצה לו 24 שעות ביממה.

במקרה של פציעה או חבלה, חלילה, יש לפנות לטיפול רפואי בקופות החולים, ובהמשך לחברת הביטוח באמצעות בית הספר (באחריות ההורים).

ספורטאים המבקשים להתחרות בתחרויות טריאתלון מתבקשים למלא את טופס אישור ביטוח תלמיד אשר מצוי באתר איגוד הטריאתלון בקישור זה.

נגישות