טריאתלון נשים הרצליה 2019

מדי שנה בסוף חודש מאי מתקיים בהרצליה אחד מאירועי הספורט החשובים והוותיקים ביותר – טריאתלון נשים הרצליה. כל מי שלוקחת חלק באירוע, גם אם רק בצד המעודדות יודעת שאין מדובר רק בתחרות ספורטיבית, כי אם בהפנינג שכל כולו מוקדש לנשים, לספורט הנשי, להעצמה וצמיחה אישית ובעיקר לתחושת הסיפוק העצומה של כל אישה המסיימת את המרוץ.

אם בעבר היו שמורות תחרויות הטריאתלון לספורטאים מקצועיים בלבד, הרי שמרוץ טריאתלון הרצליה הוא ההוכחה שלא חייבים לעסוק בספורט באופן מקצועני כדי להצליח, כדי לעמוד באתגר ובעיקר כדי לומר בקול גדול – "גם אני יכולה!". טריאתלון הנשים בהרצליה יתקיים השנה ב- 1.6.2019

>> לאתר טריאתלון הנשים בהרצליה.

 

טריאתלון נשים והעצמה נשית

הטריאתלון מתקיים במסגרת אירועי "שבוע העצמת נשים בספורט" – ומעודד כל אישה באשר היא אישה לבטא את עצמה בדרך חיובית, בריאה ומעצימה, להראות לעצמה ולסובבים אותה שהיא יכולה ומסוגלת לכל מה שהיא מציבה בפני עצמה. נשים שלקחו חלק בטריאתלון בעבר מעידות שהאווירה בין המשתתפות מדהימה, מפרגנת ומחבקת – אחוות נשים בביטוייה המוצלח ביותר!

בין המתחרות אפשר לראות נשים מכל רחבי המדינה, בטווח גילאים מגוון, עיסוק אישי משתנה ומצב אישי כזה או אחר. המסקנה היא שכל אישה, אם תרצה – יכולה להירשם ולהתחרות.

 

למה טריאתלון?

למה כדאי להשתתף בטריאתלון הרצליה 2019? מתוך כמה וכמה סיבות מעניינות:

  • הוכחה עצמית בדבר יכולת ומסוגלות לעמוד באתגר ספורטיבי וגופני.
  • לקיחת חלק באירוע ספורט מתוקשר ונחשב שיש לו הדים חזקים בתקשורת מדי שנה.
  • טעימה משילוב של שלושה ענפי ספורט שכל אחד מהם בנפרד מאתגר, מיוחד ודורש מיומנויות גופניות אחרות.
  • שינוי דפוסי חשיבה בנוגע למה שהגוף והנפש מסוגלים, התעלות אישית והשתייכות לקבוצת נשים לא פחות ממדהימה!

טריאתלון נשים הרצליה 2019 נמצא כאן בהישג ידך וגם את יכולה להגשים חלום ולהימנות בין שורות המתחרות. מובטחות לך תחושת התעלות אישית עצומה, הבנה אודות היכולת המנטלית שלך לקבל החלטה ולעמוד בה וכמובן מחיאות הכפיים של הקהל והמעודדים בצד הדרך – תחושה שאין שנייה לה.

טריאתלון הרצליה נשים מתאים לילדות, נערות ונשים ומציע ארבעה מקצים שונים לבחירה. בואי גם את לקחת חלק באירוע ספורט מאורגן, מהנה וכזה שיגרום לך להרגיש כמו אישה חזקה, עוצמתית ומשמעותית שיכולה לעמוד בכל אתגר.

 

הכנה לטריאתלון

ייתכן ומי שלוקחת חלק במרוץ טריאתלון הרצליה 2019 כבר החלה באימוניה לקראת התחרות, אך מכיוון שהמרוץ חל השנה בשבת 1.6.2019 (בשל חג השבועות שחל בשבוע הקודם) – אפשר עדיין להצטרף לאימונים, להציב אתגר מעניין ולקחת חלק בתחרות.

טריאתלון נשים הרצליה אינו עוסק כלל בזכייה במקומות הראשונים אלא בהשגת מטרה ובהוכחה האמיתית שכל אישה באשר היא יכולה להשתתף בו.

אנו באלתרמנס מציעים מסגרת מסודרת של קבוצות אימון טריאתלון בהרצליה ובערים נוספות במרכז, אימוני טריאתלון שמטרתם להכין אותך לאירוע.

 

טריאתלון – גם למתחילות!

גם אם אין לך ניסיון קודם בטריאתלון, את מוזמנת להצטרף לקבוצות אימוני הטריאתלון שלנו במגוון ערים בארץ. הקבוצות קולטות מתאמנות חדשות בכל שלב והן מותאמות לכל הרמות.

אפשרות נוספת היא בניית תכנית אימונים אישית שתסייע לך להתקדם בקצב שלך. תכניות האימונים מיוחדת ומתאימה לכל אישה שהחליטה שהיא מעוניינת לקחת חלק בטריאתלון ורוצה לעשות זאת תוך קבלת ליווי מקצועי צמוד שיתאים ליכולות הגופניות שלה ולרמת הכושר שלה.

רוצה להצטרף עוד היום לאימוני הטריאתלון שלנו? עדין לא מאוחר!

לתאום אימון ניסיון ללא תשלום, צרו איתנו קשר דרך האתר או התקשרו: 050-2500600.

ניתן גם להתקשר אלינו לפרטי נוספים: 050-2500600

להרשמה לאימוני הכנה לקראת טריאתלון הנשים הרצליה 2018

 

תגיות:
נגישות