מירוץ הנשים של סופר פארם בתל אביב

מירוץ הנשים של תל אביב הינו מירוץ מיוחד במינו שמהווה חלק בלתי נפרד מאירוע הספורט והבריאות של סופר פארם, הוא יחול השנה בתאריך 30/4/2019, באביב. אין כמו בשורת האביב, לקיום פסטיבל שכל כולו מוקדש לבריאות, ספורט ואורח חיים בריא ומאוזן. המירוץ נקרא גם Good Life Run, ומכאן הקשר שלו לאירוע כולו ולהשקפת העולם של מארגני האירוע.

המירוץ הינו מירוץ הנשים הגדול ביותר בארץ והוא מלווה בהפנינג משפחתי חווייתי ובמופעי ענק המתאימים לכל בני המשפחה. המירוץ מוזנק לקראת שעת השקיעה הנעימה מיד לאחר קיום מירוץ הילדים של פסטיבל הספורט והבריאות. יש כמה מסלולים שיתאימו לכל אחת החפצה להשתתף ולקחת חלק פעיל במירוץ – 4, 8 ו- 12 ק"מ. ההליכה והריצה הופכות לקסומות על רקע השקיעה עם נופם הצמוד של חופי תל אביב ויפו.

כל המקצים מוזנקים מנמל תל אביב והריצה על הרחובות הסמוכים ביותר לים. אין אווירה קסומה מזו לקיום אירוע שכולו מוקדש לספורט ובריאות מאשר ביצוע פעילות גופנית לאור השמש השוקעת והאווירה הנעימה שמשרה מזג האוויר האביבי הנעים בצירוף צבעי השקיעה הרומנטיים.

בעיני אנשים רבים תקופת האביב וחג הפסח הינה תקופה של התחדשות, של חידוש אנרגיות ושל קבלת החלטות אודות שמירה על הבריאות, ניקוי הגוף והנפש ומעבר לאורח חיים בריא ומאוזן ככל האפשר. לא בכדי נבחר מועד זה לקיום אירוע הספורט והבריאות של סופר פארם המאגד בתוכו מגוון פעילויות הקשורות באופן ישיר לתחום זה, כאשר גולת הכותרת של האירוע היא מירוץ הנשים על שלושת המקצים שבו.

לרשות הנרשמים למרוץ יועמדו מגוון אימוני הכנה בריצה ללא עלות.

יום שני 06:00 בבוקר (נפגשים ליד החווייה האולימפית רחוב שיטרית תל אביב)
יום שני 18:30 בערב
יום שני 20:00 בערב – אימון לנשים בלבד
יום רביעי 06:00 בבוקר
יום רביעי 18:30 בערב

כל אימוני הריצה שלנו מתקיימים בפארק הרצליה.

לתאום אימון ניסיון ללא תשלוםצרו איתנו קשר דרך האתר או התקשרו: 050-2500600.

תגיות:
נגישות