מסלולי ריצה בתל אביב

תל אביב היא עיר מיוחדת במינה. היא מלאה באתרים ופינות חמד אשר קשורים עם סיפורי המורשת וההיסטוריה של המדינה ושל העיר עצמה, אפשר ליהנות בה מנוף אורבני וגם מגינות ירוקות ושלוות ויש בה את האזורים הסואנים, השקטים ואלה הנושקים לים. כאשר מבצעים פעילות גופנית בחוץ, כמו למשל הליכה וריצה, אפשר לבחור איזה נוף רוצים שילווה את הפעילות ואפשר (כדאי!) כמובן לגוון ולשנות מדי פעם את התפאורה של האימון.

 

מסלול ריצה קלאסי ומועדף על הרצים וההולכים בדרך כלל הוא הטיילת. מאזור המלונות שבצפון ואפילו עד יפו שבדרום – ישנה רצועת חוף ארוכה מאד אשר ניתן לרוץ או ללכת בה, לעצור להתרעננות ולבצע תרגילים שונים של מהירויות ועומסים שונים על השרירים.

 

מי שמעדיף את הנוף האורבני יכול לבחור כל מסלול ריצה אשר כולל את הרחובות הראשיים והסואנים או את הרחובות הקטנים והשקטים יותר. מכיוון שלכל שכונה בתל אביב יש את האופי והסגנון שלה, הרי הליכה או ריצה בסמטאותיה של שכונת פלורנטין תהיינה שונות בתכלית מביצוע אותו סוג של אימון בין רחובותיה של רמת אביב.

 

יש את אלה אשר אוהבים לחוש את הלב הפועם של העיר. אלה יכולים ליצור מסלול ריצה מעניין ברחובות הסמוכים לכיכר רבין, רחוב אבן גבירול, לעשות מאמץ בעלייה של רחוב קפלן בואכה שדרות ח"ן עד להצטלבות הסוערת של רחובות דיזנגוף וקינג ג'ורג'. אפשר להמשיך במסלול ריצה זה עד לרחוב אלנבי והשוק ולשוב לכיוון נקודת ההתחלה דרך רחוב בן יהודה על שלל בתי הקפה והפאבים אשר ממוקמים לאורכו.

 

אפשר לרוץ או ללכת בסמוך לקריית הספורט של צפון תל אביב – אצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף ומגרשי הטניס והכדורגל אשר ממוקמים סביבו. כאשר מבצעים פעילות גופנית בסמוך למתקן ספורט מקבל האימון אופי שונה והתחושה של הספורטאי מתערבבת בתחושת שליחות ושאיפה חזקה יותר להצליח.

 

קבוצות הריצה של אלתרמנס מקיימות אימוני ריצה בתל אביב בסמוך לחוויה האולימפית ברחוב שיטרית.

לתאום אימון ניסיון ללא תשלום, צרו איתנו קשר דרך האתר או התקשרו: 050-2500600.

תגיות:
נגישות