הורים ורצים – איך מוצאים זמן לעיסוק בפעילות גופנית

להיות הורים זו עבודה של משרה מלאה ואף יותר מכך, והיא יכולה בקלות למלא את כל שעות היממה, השבוע, החודש והשנה. ישנן פעולות כל כך רבות לביצוע, משימות שלא מסתיימות, ובנוסף לכך יש לא מעט אתגרים ואירועים אשר צצים באופן מפתיע ובלתי צפוי. להורים קשה לקבוע לעצמם סדר יום, גם לא לאחר שהילדים כבר הלכו לישון מפני שקשה מאד לדעת מראש מה יוליד יום ומה יוליד ערב.

יחד עם זאת, כאשר ההורים – גם האם וגם האב – נחושים בדעתם לבצע פעילות גופנית, מומלץ להם להיות חדורי מוטיבציה ולהשקיע את המאמצים במציאת הזמן והפנאי לשם כך. ישנם כמה חלקים ביממה שעשויים בדיוק להתאים גם לסדר היום של הורים אשר עובדים ומבוססים בקריירה. כמובן שמיותר לציין כי ביצוע פעילות גופנית הינו דבר חשוב ביותר לשם שמירה על הבריאות ועל אורח חיים בריא והרי שלשם כך כדאי מאד להתאמץ ולמצוא זמן.

שעות הבוקר המוקדמות

אימוני ספורט רבים מבוצעים בשעות הבוקר המוקדמות ויש לכך כמה וכמה יתרונות:

·         בישראל שורר מזג אוויר חם בלח ברוב ימות השנה. בשעות הבוקר המוקדמות, בטרם מפציעה השמש – הרבה יותר נעים וממוזג ולא יסבלו המתאמנים מתנאי מזג אוויר קיצוניים.

·         אימון בשעת בוקר מוקדמת אינו מתנגש עם שעות העבודה וניתן מיד לאחריו לנסוע אל מקום העבודה.

·         שעות הבוקר המוקדמות הינן שעות שבן או בת הזוג ממשיכים בשינה וכך אין צורך, במקרה של ילדים קטנים, למצוא שמרטף לשם היציאה לאימון.

·         אנשים רבים מעידים כי אימון ספורט בתחילת היום תורם להרגשה טובה, הן פיזית והן רגשית ומנטלית עד לסוף היום.

שעות הערב המאוחרות

גם כאן מדובר ביתרונות וחסרונות אשר כל אחד יכול להחליט מה מתאים לו יותר:

·         אימון ערב הוא דרך מצוינת לסיים את היום, לנקות את הראש מאירועי היום ובכך לאפשר סגירה של היום לקראת ארוחת הערב והשכיבה לישון.

·         נוח מאד להמשיך ישירות ממקום העבודה היישר אל האימון ובכך לחסוך יציאה נוספת מן הבית.

·         אימונים בשעות הערב מתאימים לאנשים אשר מתקשים לקום בבוקר, קל וחומר בשעה מוקדמת במיוחד.

 

כאשר רוצים באמת לבצע אימון ספורט,  תהיה זו משימה קלה למצוא את הזמן הנוח לשם כך. כאשר אט אט יושגו הישגים ומטרות שהושגו, תתגבר המוטיבציה להתמיד באימונים, גם לאחר יום עמוס וגדוש בפעולות משפחתיות.

לתאום אימון ניסיון ללא תשלום, צרו איתנו קשר דרך האתר או התקשרו: 050-2500600.

תגיות:
נגישות