נהלי רישום בוגרים

שלום,

רישום לאימונים בקבוצת אלתרמנס מתבצע עם הסדרת אמצעי תשלום. התשלום השנתי מחולק ל- 12 חודשים, החל מ- 1.9.2019 ועד ל- 31/8/2020. התשלום עבור החודש הראשון הינו חלקי, בהתאם לתאריך תחילת הפעילות.

אפשרויות התשלום:

  • התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד, ונגבה מידי חודש בחודשו.
  • אין אפשרות לשלם בצ'קים ו/או במזומן.

עם ההרשמה ובתחילת כל שנת פעילות (בחודש ספטמבר), אנו גובים דמי רישום חד-שנתיים בסך 80 ₪ לקבוצת אלתרמנס.

הפסקת פעילות

על מנת לבטל השתתפות באימונים בקבוצת אלתרמנס יש למלא את הטופס בלינק זה עד ה- 26 בכל חודש. ביטול התשלום יהיה החל מה-1 לחודש העוקב.

הודעה על הפסקת האימונים לאחר ה- 28 לחודש, תגרור תשלום עבור חודש נוסף.

לא יוחזרו כספים בגין השתתפות חלקית בחודש מסויים ו/או בקשה להחזר רטרואקטיבית עבור היעדרות מאימונים.

לא יבוצעו ביטולים והפסקות של פעילות בטלפון או במייל, אלא רק דרך הלינק.

אנחנו מברכים אותך על כך שבחרת להצטרף לאימונים בקבוצת אלתרמנס. אנחנו מבקשים לשתף אותך במידע רחב אודות האימונים ולחדד בפניכם מספר נהלים אדמיניסטרטיביים.

הרשמה לאימונים בקבוצת אלתרמנס

רישום לאימונים בקבוצת אלתרמנס מתבצע עם הסדרת אמצעי תשלום. התשלום השנתי מחולק ל- 12 חודשים, החל מ- 1.9.2022 ועד ל- 31.8.2023. 

אפשרויות התשלום:

  • בכרטיס אשראי – התשלום נגבה מידי חודש בחודשו (לכן, יש לעדכן את המשרד בכל שינוי בכרטיס האשראי).
  • בצ'קים – יש להעביר למשרד צ'קים לכל שנת הפעילות.
  • אין אפשרות לשלם במזומן.

עם ההרשמה, אנו גובים דמי רישום חד-שנתיים בסך 80 ₪ לקבוצת אלתרמנס.

הפסקת פעילות

על מנת לבטל השתתפות באימונים בקבוצת אלתרמנס יש למלא את הטופס בלינק זה עד ה-26 בכל חודש. ביטול התשלום יהיה החל מה-1 לחודש העוקב.

לא יוחזרו כספים בגין השתתפות חלקית בחודש מסויים ו/או בקשה להחזר רטרואקטיבית עבור היעדרות מאימונים.

כמו כן, לא יבוצעו ביטולים והפסקות של פעילות בטלפון או במייל, אלא רק דרך הלינק.

חגים וחופשות

אימוני הטריאתלון נמשכים לאורך כל השנה (כולל ימי חול המועד), פרט ליוצאים מהכלל הבאים: הדממה בת שבוע ימים בחודש אוגוסט, וימי חג. בערבי חג לא מתקיימים אימונים בשעות הערב, ואנחנו משתדלים, עד כמה שאפשר לקיים אימונים חלופיים בשעות הבוקר, או לשלוח תוכנית אימונים לביצוע באופן עצמאי.

בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר יתקיים אימון ריצת נפח במקום הרכיבה של ימי שישי בבוקר.

אימונים במזג אוויר קיצוני

המדיניות של קבוצת אלתרמנס היא לא לבטל אימונים עקב תנאיי מזג אוויר קיצוניים: גשם מצד אחד, וחום ולחות מצד שני. לכן, אנחנו עושים מאמצים לקיים את האימונים בדרך מעט שונה, ובמקומות סגורים ככל שניתן. יחד עם זאת לעיתים רחוקות אין לנו ברירה אלא לבטל אימונים. אנו מאפשרים לכל מתאמן להגיע לאימון חילופי במקום אימון שבוטל.

בדיקה רפואית

כל העוסק בטריאתלון מחוייב על פי חוק הספורט לעבור בדיקת כשרות ארגומטרית אחת לשנה. את הבדיקה אפשר לעשות באחד מהמכונים המורשים לביצוע הבדיקות  בקישור זה ניתן למצוא את רשימת המכונים באתר משרד הבריאות (בלשונית סוג המוסד חפשו: תחנות לרפואת ספורט).

ביטוח אישי

על פי חוק הספורט מחויב מתאמן מרגע ההרשמה לקבוצה בביטוח תאונות אישיות. ניתן לבצע את הביטוח דרך איגוד הטריאתלון. אפשרויות נוספות: לפנות אל סוכן ביטוח איתו אנחנו עובדים, או לעשות ביטוח באופן עצמאי.

בשל חשיבות הנושא, נדגיש כי לא נאפשר השתתפות באימונים ללא תקפות של שני האישורים הנ"ל.

תוכנית שנתית

תוכנית האימונים השנתית של קבוצת אלתרמנס מחולקת למחזורי אימון הכוללים תקופות של עומס, ותקופות התאוששות. התוכנית המקצועית מכינה את הספורטאים לאירועים ותחרויות במשך השנה וכל אחד מהמתאמנים מוזמן לדבר עם המאמן ולהגדיר את היעדים האישיים שלו/שלה.

תוכנית האימונים מופיעה בתוכנת קאוצ'יה. התוכנית מיועדת למי שנרשם למסלול מלא (ריצה או טריאתלון). על מנת לראות את תוכן האימונים עליכם להירשם למערכת coachya, לאחר שתקבלו הזמנת הרשמה. הסבר על הרישום תמצאו בקובץ המצורף. לאחר שתרשמו למערכת, תוכלו לראות את תוכנית האימונים שלכם אשר מעודכנת לכמה שבועות קדימה. אתם מוזמנים להיכנס למערכת ולמלא את האימונים שבצעתם בפעול. המאמנים יוכלו לעקוב אחריכם ולהעביר הערות במידת הצורך.

התארגנות לקראת אימונים

אנחנו מבקשים להגיע 10 דקות לפני תחילתו של כל אימון. אנחנו רוצים שזמן האימון יהיה זמן נטו ולא לבזבז אותו על התארגנויות. לכן, המאמנים יהיו נוכחים במקום כבר 10 דקות לפני תחילת האימון וזה זמן טוב לבוא ולדבר איתם, במידה ויש שאלות.

תזונה

באתר האינטרנט שלנו: http://altermans.co.il  מצויים מאמרים בנושא תזונה.

אנא קראו את המאמרים כך שתוכלו להבין את ההיגיון שמאחורי הדברים. חשוב מאוד לדעת מתי לאכול את הארוחות ובעיקר לתזמן אותם סביב האימונים ושעות הלימודים. אם יש שאלות בנושא, ניתן לפנות תמיד אל רן אלתרמן בצורה אישית במייל.

הרשמה לתחרויות

במהלך השנה מתקיימות תחרויות טריאתלון, ריצה, שחייה ואופנים. הרישום לתחרויות מתבצע באופן עצמאי. הרישום נעשה באתר של איגוד הטריאתלון, או באתרים ייעודיים לתחרויות.

לשם הרשמה לתחרויות טריאתלון השלב הראשון הוא פתיחת כרטיס או הצטרפות כחברים לאיגוד (אנו ממליצים מאוד למי שמתכוון להתחרות). כאשר פותחים כרטיס יש להעלות לאתר של האיגוד העתק של הבדיקה הארגומטרית ושל אישור הביטוח. התהליך הוא פשוט וידידותי.

חשוב לעשות זאת מספר ימים לפני התחרות. אין כל אפשרות לעשות הרשמה ידנית או מאוחרת לאחר שנסגרת הרשמה של תחרות, ולכן מומלץ ביותר להקדים ולהירשם, ולא לחכות לרגע האחרון.

לכל תחרות ו/או מרוץ שהם חלק מהתוכנית השנתית של הקבוצה, מצטרף מאמן של אלתרמנס אשר עוזר בחימום, במתן עצות, בעידוד ועוד. כמו כן, קבוצת אלתרמנס מארגנת אירועים ייחודיים למתאמנים אצלה ולבני משפחותיהם.

לכל תחרות ו/או מרוץ מצטרף מאמן של אלתרמנס אשר עוזר בחימום, במתן עצות, בעידוד ועוד. כמו כן, קבוצת אלתרמנס מארגנת אירועים ייחודיים למתאמנים אצלה ולבני משפחותיהם.

תקשורת

יש לנו מספר ערוצי תקשורת ואנחנו מזמינים אתכם להשתמש בהם.

  • אתר אינטרנט. באתר מידע על כל הפעילות של קבוצת אלתרמנס, מאמרים מקצועיים, חדשות ועידכונים, תוכניות שבועיות ועוד. אתה מוזמנים להיכנס לאתר ולהתרשם https://www.altermans.co.il/
  • דף פייסבוק. בדף תמצאו תמונות מאימונים קבוצתיים, מתחרויות ומאירועים אחרים בהם אנחנו נוטלים חלק. כמו גם חשיפה של הישגים של חברי הקבוצה בתחרויות שונות. נשמח אם תעשו לנו לייק ותעקבו אחרינו.
  • אינסטגרם. כאן תוכלו למצוא תמונות של ספורטאי אלתרמנס אותן אנו מעלים. מומלץ לעקוב. נשמח לקבל מכם תמונות שאותן נוכל להעלות.
  • מיילים. אנו שולחים במיילים הודעות שונות, הזמנות להרשמה לאירועים ומחנות אימונים, וכן גם את עידכוני סוף השבוע, תוכניות האימון השבועיות וקודים של הנחה למירוצים. בנוסף, אנו מעדכנים דרך המיילים על שינויים בלו"ז האימונים ו/או בנקודות המפגש במידת הצורך. לכן, חשוב לקרוא את ההודעות.
  • וווטס אפ. דרך הודעות הווטס אפ אנחנו מגבים את הודעות המייל ובעיקר שולחים הודעות דחופות על מנת שתהיו מעודכנים בזמן אמת. כמו כן, עיתים אנו שולחים תמונות וסרטי וידאו מאימונים.
  • צוות מנהלה. לאלתרמנס יש מזכירה בשם עירית. עירית זמינה לכל השאלות המנהלתיות שלכם ותרגישו חופשי ליצור איתה קשר דרך המייל – office.altermans@gmail.com או דרך בטלפון – 050-7009000.
  • בנוסף בצוות המנהלה נמצאות לשירותכם הדר (052-3399678) ושיר (050-2500600).

חשוב לנו שתרגישו שאנחנו משפחה אחת גדולה ותפנו לכל אחד מהמאמנים, צוות המנהלה או אל רן אלתרמן בכל דבר שעל ליבכם.

שלכם, אלתרמנס

נגישות