כיצד להשתמש בתוכנת coachya

קבוצת אלתרמנס עובדת עם תוכנה להפצת תוכנית האימונים בשם "coachya". 

התחברות ראשונית לתוכנית

בעוד כמה דקות תקבל/י מייל אישי, עם הזמנה להיכנס לתוכנית האימונים שלך. אני מאוד מבקש ללחוץ על הלינק ולעקוב אחר ההוראות. ההרשמה היא פשוטה מאוד וקצרה.

שלבי ההרשמה הם:

  1. בכתובת האימייל שלך, אותה מסרת, עם הרשמתך לקבוצת אלתרמנס, תמצא/י מייל, מאתר coachya, עם הזמנה להירשם לאתר coachya. עליך להיכנס לקישור המופיע במייל.
  2. החלון שנפתח היינו דף לרישום לאתר coachya. עליך לבחור שם משתמש (בבקשה שם אישי ולא כינוי סתמי) וסיסמא אישית. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור הרישום (Sign Up).

הערה – שם המשתמש היינו כתובת המייל שאיתה נרשמת לאלתרמנס. ייתכן ותופיע הודעה שהמשתמש כבר קיים במערכת. במצב כזה עליך ללחוץ על הכפתור "forgot user name or password", ותשלח אליך סיסמא חדשה. לאחר ההרשמה מחדש, מומלץ לשנות מחדש את הסיסמא לסיסמא שאתה זוכר ומכיר (הבר על איך מחליפים יסמא בהמשך).

  • לאחר מכן, יפתח חלון חדש, בו יש לאשר את ההזמנה להצטרף לקבוצה/קבוצות אליהם שויכת עם הרישום לקבוצת אלתרמנס.

לאחר הרישום הראשוני לאתר coachya יש לבצע מספר פעולות הגדרה:

  • לשינוי הגדרות יש לגשת לתפריט ה- "account" הממוקם בצד ימין העליון של המסך, אשר יכניס אותך לדף החשבון האישי שלך. לתפריט זה מספר תפריטים משניים (מצד שמאל).
  • בתפריט " Account Settings " – מכניסים את הפרטים האישיים. בנוסף, ניתן לבחור את צורת התצוגה של היחידות (מומלץ metric – ק"מ, קילו), יום האימונים הראשון של השבוע (המלצה יום ראשון) והאם תרצי/ה שהאימונים שביצעת יופיעו בתפוצה לכל חברי הקבוצה (המלצה שלי היא לבחור באפשרות השלישית – לא לפרסם את התגובות).
  • תפריט "E-mail Notifications" – מומלץ לסמן את הכל מלבד המשבצת הראשונה
  • תפריט "Change Password" – ניתן להחליף את הסיסמא (מומלץ לאחר ההתחברות הראשונית).
  • כל שאר התפריטים לא רלוונטיים.

כמה הסברים על התוכנית והשימוש השוטף:

  • עם הכניסה ל- coachya, תוכל/י לראות את טבלת/מסגרת האימונים שלך, המכילה את כל האימונים השונים, של כל הקבוצות השונות, ששויכת אליהן. למעשה זהו תפריט ה- HOME.
  • ימי האימון הקבוצתיים מופיעים בלוח הפעילות שלך. במידה ושויכת ליותר מקבוצה אחת (לדוגמא ריצה כפר סבא וטריאתלון מרכז), כל הפעילויות של כל הקבוצות אליהן שויכת יופיעו בטבלה המרכזית. על מנת לראות את תוכנית/מסגרת האימונים, עבור כל קבוצה בנפרד, עליך ללחוץ על לחצן ה-Teams & Coaches, הנמצא בשורה העליונה ביותר במסך. בחירה של קבוצה ספציפית יציג את מסגרת/טבלת האימונים השבועית של אותה קבוצה.
  • בנוסף לאימונים הקבוצתיים, ניתן לראות בתוכנית גם אימונים שיש לבצע בצורה עצמאית. אימונים אלו יופיעו כאשר שעת האימון היא 00:00. על מנת לראות את תוכן האימון יש ללחוץ על האימון עצמו אשר יפתח חלון עם הפירוט המלא של תוכן האימון.
  • ישנם ימים בהם מופיעים שני אימונים, לדוגמאת רכיבת טריינר ורכיבה קבוצתית. המטרה היא לאפשר למי שלא מגיע לאימון הקבוצתי לבצע אימון טריינר עצמאי. כמובן שאין צורך לבצע את שני האימונים (-:
  • אחת ליום, בשעה 12:00, ישלח אליך מייל התראה המתאר את האימונים שיש לבצע ביום האימונים שלמחרת. במידה וזה מציק לך, ניתן לבטל את ההתראות האלו דרך האיזור האישי, תחת הלשונית "account", הממוקמת בצידו הימני העליון של המסך.
  • בנוסף, ישנה אפשרות לעדכן את האימונים שביצעת, ישירות בלוח הפעילות שלך. הדבר מתבצע על ידי לחיצה על האימון הספציפי, ואז יפתח חלון, בו תוכל/י למלא מה עשית. המערכת מאפשרת לך לשתף את שאר חברי הקבוצה באימונים. במידה ואת/ה לא רוצה, ניתן לבטל זאת, גם דרך לשונית "account", הממוקמת בצד הימני העליון של המסך.
  • מעקב אחר האימונים שביצעתם – המערכת מאפשרת לך לעקוב אחר האימונים שביצעתם ומציגה לך גרפים שונים.
  • לאחר כל עדכון שאת/ה תבצע/י בתוכנית, המאמנים שלך יקבלו התראה. במידה ויהיה צורך להגיב, או שיהיה אימון שדורש התייחסות, נדאג ליצור איתך קשר. בנוסף, את/ה מוזמן/ת לשלוח הודעה פרטית לכל אחד מהמאמנים, תחת הלשונית "messages" הממוקמת במרכז המסך בחלק העליון.

מקווים שהתוכנה תשרת אתכם ובעיקר תהנו באימונים!

רני

נגישות