מרוץ הלילה של תל אביב 2018

מרוץ הלילה של תל אביב יתקיים השנה ביום שלישי ה- 13.11.2018 ושעת הזינוק היא 20:00 בערב. מדובר במרוץ מיוחד במינו שכפי שקל להבין – מתקיים בשעות הערב לאורותיה של העיר הגדולה. אין ספק שיש משהו מיוחד בריצה בשעות הערב המאוחרות בין רחובותיה המעניינים של תל אביב ולא בכדי מושך המרוץ אלפי משתתפים – חובבניים או מקצועיים מכל הארץ וגם מארצות אחרות. המרוץ מאפשר ריצה בתנאים מיוחדים, בחינה עצמית של הישגיים אישיים והצבת מטרה לקראת שבירת שיא אישי. אפשר להגיד, בעצם, שלא מדובר אך ורק במרוץ אלא בהפנינג ספורטיבי שכל כולו מוקדש לאווירה הייחודית והנופים עוצרי הנשימה של תל אביב בשעות החשיכה.

מהו מסלול המרוץ?

תוואי המסלול בחלקו מעגלי ובחלקו חוזר באותם הרחובות. המרוץ מתרכז במרכז העיר וחולף בסמוך למוסדות ידועים ומוכרים – שדרות אבן גבירול, כיכר רבין והאנדרטה לזכרו, רחוב דיזנגוף על בתי הקפה, המסעדות והחנויות המיתולוגיות והחדשות שלאורכו, דיזנגוף סנטר, כיכר הבימה, רחוב יהודה המכבי בחלקה הצפוני של העיר ובגשר דרך נמיר החוצה את נחל הירקון לקראת נקודת הסיום שבשדרות רוקח בואנה פארק הירקון והספורטק.

מי יכול להשתתף במרוץ הלילה?

כאמור – כל מי שריצה בתל אביב בשעות הערב מושכת אותו, מסקרנת אותו והוא מוצא במרוץ אירוע ייחודי, מיוחד ומעניין יכול ומוזמן לקחת בו חלק. גם מי שאין לו רקע בכושר או ריצה יכול להשתתף, אם כי מומלץ מאד למצוא אימון ריצה בקרבת מקום המגורים בטרם מקבלים את ההחלטה על ההשתתפות במרוץ. כיום קל מאד למצוא אימון ריצה למתחילים שאפשר ללמוד בו לא מעט ואם מזדרזים ומוצאים כבר היום קבוצות ריצה – אפשר להספיק להתאמן ולהיכנס לכושר בחודשיים וחצי שנותרו עד למרוץ.

איך מתכוננים למרוץ הלילה?

עדיין לא מאוחר מדי לסגל שגרה המבוססת על אימוני ריצה ומשלבת תזונה נכונה והרגלים בריאים לקראת השתתפות במרוץ הלילה של תל אביב! אלתרמנס מציעים הכנה למרוץ הלילה תל אביב – אימונים המתאימים לכל הרמות ומותאמים לפי לוח הזמנים עד למרוץ. אפשר להצטרף בכל שלב ובכל רמה של כושר גופני וסיבולת. יש לך התלבטות? אפשר להגיע לאימון ניסיון ולקבל ייעוץ מהמאמנים המוסמכים והמנוסים בהכנה לקראת מרוץ זה ומרוצים אחרים.

עם אלתרמנס אפשר להגיע מוכנים למרוץ הלילה!

חשוב מאד לבחור קבוצת ריצה בתל אביב בצורה נכונה ומושכלת – קבוצה שנוח להגיע אליה על מנת שיהיה קל יותר להתמיד באימונים, אפשר להצטרף עם בן משפחה נוסף או חבר על מנת לתמוך האחד בשני והעיקר – לקבל את ההדרכה המקצועית הצמודה שתאפשר את הצבת המטרה – השתתפות במרוץ הלילה של תל אביב וסיום שלו באופן מלא ומושלם!

מציבים יעדים – ומגיעים לקו הסיום עם סיפוק עצמי אדיר!

לא חייבים להתחרות במרוץ הלילה של תל אביב על מנת להרגיש שהמטרה הושגה! כאשר מגיעים אל קו הסיום – נוצרת תחושת סיפוק עצומה בזכות עמידה באתגר, השגת מטרה, ביצוע מושלם וכמובן ניצחון עצום של הנפש והגוף. לא בכדי משתתפים במרוץ הלילה אלפי אצנים, שכן רבים מהם שואפים לשחזר את תחושת ההתעלות שחשו במרוצים קודמים.

לתאום אימון ניסיון ללא תשלום, צרו איתנו קשר דרך האתר או התקשרו: 050-2500600.

תגיות:
נגישות